wtorek, 30 kwietnia 2013

Bagaz

Przewodniki sugeruja niesc 10% wagi... coz ja mam w plecaku jakies 10kg, Michal- 13. Mamy, jak mozecie sie domyslac, swoj wlasny zyciowy nadbagaz doswiadczen.

Wczoraj i dzis przy kolacji rozmawialismy z dwojka Finow. Bardzo sympatyczni i aktywni ludzie. Biegaja na nartach, bawia sie w imprezy na orientacje itp. Jorgo rok temu mial udar- od tego czasu ma padaczke, zaniki pamieci i inne problemy ze zdrowiem. Wiec zamiast organizowac mistrzostwa Finlandii w biegach na orientacje, on i Tanja ida na Camino. Jak stwierdzil Jorgo -sekundy dzielily go od wozka, ale Bog dal mu jeszcze czas.

Tak, na Camino kazdy ma swoj nadbagaz.

p.s. Czy ktos moze podeslac Michalowi smsem relacje z meczu Borusja- Real? W tej wsi nie ma nawet baru z tv!

2 komentarze:

  1. Relacji z meczu nie mam, ale.......wysłałam meila, tylko że nie dotarł, więc donoszę że, MALUSZEK JUŻ JEST......Pozdrawiam Elka z Pawłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Real - Borusja 2-0 Mecz była jak torpeda... akcja za akcją... jak to powiedział komentator torrida gdy Hiszpanie poczuli, że finał przechodzi koło nosa... Dwie braki 83 i 88 minuta. Ostatnie 10 minut to totalna zajawka. Oczywiście skandal z sędzią bo nie uznał ręki na polu karnym Borusji i dzisiaj wszyscy tylko o tym mówią... a więc Borusja w finale... aż sam się zadziwiłem że objerzałem ten mecz... pozdrowienia z Otwocka mokrego i raczej zimnego...

    OdpowiedzUsuń